Friday, November 23, 2012

Mumbling di petang Jumaat

Petang-petang nie, mata mulalah ngantuk....ngantuk bukan sebab dah kenyang (aku tak makan hari nie..ehehehhe), mungkin agak letih dengan cuaca yang cejuk-cejuk ala Hyde Park, London. Aku pernah ke London? Caya ke? Tak pernah pun lagi..moga-moga suatu hari nnti tercapai kan.
 
Teman sebilikku nie sangat sukakan London. Asal nampak taman yang berbunga-bunga, mulalah ayat cliche dia yang aku nyampah nak dengar:

 
"Bestnye kalau kat London, sejuk jeeee"
 
"Ko tahu, kalau kat London, leh baring-baring atas rumput...kat sini panas la"
 
"Gunung Jungfraujoch kat Switzerland memang best main salji"
 
"Tengok pokok pines tu macam kat Switzerland"
 

Gunung yang kawan aku maksudkan tu...SubhanaAllah mmg cantik...


 
Macam mana la aku tak termuntah...wakakaka...tapi mungkin disebabkan rasa teruja yang teramat, sesiapa pun boleh jadi gitu...Mungkin aku begitu satu hari nanti..
 
Tadi masa break, aku g cari cat untuk dicalit pada gate rumah...Bila pompuan beli cat? Fuuuuhhh macam beli berliter-liter, walhal 1 liter jer...ehehehehehe...InsyaAllah nk cat weekend nie..

Sebenarnya aku nk bercerita tentang warna kegemaran aku sekarang, panjang plak intro dan mumbling aku tu,...wakakakaka..

I'm in love into brown and beige colour. Sebelum nie aku pernah sangat sukakan warna coklat, terutama dark brown...Namun, masa silih berganti aku bertukar pula ke warna pink dan kelabu. And now i'm into nature colour again..especially brown dan beige.......and khaki too...




Semua warna nie cantik sangat....
 
 
 
Yang benar,
Peminat warna ~ brown, beige, khaki, pink, royal blue, turquoise dan grey





 

No comments:

Post a Comment

Nuffnang

Kisah asam pedas Melaka dan Muar

 Alkisah, sejak pindah pejabat baru nie, sangatlah susah nak cuti. Sebelum cuti kena pastikan ada orang backup kerja dahulu, barulah boleh c...