Wednesday, August 18, 2010

Duit oo Duit...di Mana Kau Duit



Hmmm, dah agak lama setiap kali aku bermula langkah pertama, mesti tak sampai langkah ketiga...Ehehehehe. Adussss....Camne la nk motivate diriku ini..Kali nie aku akan cuba sedaya upaya. Moga langkah kali ini berterusan. Walaupun langkah kali ini bermula pada awal bulan Ogos 2010, tapi akan ku melangkah jua..cheeewaaahhh..


Apa yang ku maksudkan adalah 'duit', 'financial filing' atau dalam bahasa aku 'merekodkan keluar masuk duit'...susah sebenarnya nk konsisten. Setiap kali bermula, setiap kali aku gagal...InsyaAllah kali ini moga berjaya..AMIN...


Dan sebagai langkah pertama, aku telah siap menyiapkan separator berwarna untuk fail aku, telah siap menampal segala resit-resit dan slip bank. Serta google template yang bersesuaian bagi tujuan rekod.

Langkah seterusnya akan ku update kemudian dalam blog ini.


(p/s : Tengah mencongak agihan gaji yang akan masuk untuk sambutan Aidilfitri)


No comments:

Post a Comment

Nuffnang

Kisah asam pedas Melaka dan Muar

 Alkisah, sejak pindah pejabat baru nie, sangatlah susah nak cuti. Sebelum cuti kena pastikan ada orang backup kerja dahulu, barulah boleh c...