Nuffnang

Thursday, March 31, 2011

Kacang Munggai/ buah kelur.....dibelasah sebab mengidam

Korang baca tak news pagi nie kat harian metro...tentang isteri yang dibelasah suaminya gara-gara makanan pelik - antaranya buah kelur atau munggai..

Puas aku fikir camno lah rupa buah kelur/munggai tu...Rupanya gini. Kekadang disebut kacang munggai di utara semenanjung. Aku pun orang utara, tapi tak kenai la plak..Ehehehe. Teringin plak nak rasa lepas tengok lepas dimasak.







sumber goggle

2 comments:

  1. masa baca paper memang tak tahu apela yg bini dia mengidam tu, susah sangat ke nak cr?

    rupanya kacang buncis ek?

    ReplyDelete
  2. tulah..cam2 nama makanan kan ted...ehehehe.
    ala2 kacang panjang yang chubby sket...

    ReplyDelete

FOSSIL PRELOVED FOR SALE

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera, Anda mempunyai koleksi handbag fossil dan ingin menjualnya? Emelkan kepada saya myghibli@gmail.com ...