Friday, March 25, 2011

Penat dalam bahagia? Tired in happiness...ehehehehe

Hishhhhh...dah lama tak blogdotblog. Ehehehehe. Tuan blog penat pindah rumah..Penat sey! Tapi berbaloi sebab dok rumah sendiri! Dalam hati dok berangan-angan nak hias rumah. Konsep ape? Cat warna apa? Apapun bajet pun dah ketat...Kenalah berdikit-dikit.


teringin nak guna warna nie..tapi kena limited

Kalau perabot aku suka tengok perabot kat urban culture. Memang taste aku la...Penah la beberapa kali jengok2..tapi ongkos belum mengizinkan...Tak per simpan duit dulu...Akhir tahun urban culture wat sale lagi..time nie leh aku belasah...ahahahaha. 

Salah satu sebab aku kena menabung sebab aku dah tak guna 'magic card'. Ala2 kad larik tu. Dah masuk tahun ke 2, aku potong+gunting+kemekkan 'magic card' aku dan langsai semuanya. Mula-mula memang sakit...dulu isi minyak  guna 'magic card', sangat berguna tambah2 akhir bulan. Ehehehe. Semua orang wat gitu kan. Tapi aku nekad kali nie..moga aku tak tercair dengan ayat orang bank. Amin.

Bank Negara pun dah kuatkuasakan undang-undang baru untuk mohon kad larik tu. Sekurang-kurangnya RM2K monthly salary. Baguslah aku sokong!

When i swap the card, it feel like the world is mine......But at the end of the month, they sent me love letter.. (ayat dari my fav movie The Confessions of A Shopaholic)..

Gembira bila kad success. Naik syiok jadinya. Tambah2 bila boleh beli....


bag coach sequin idaman ku
*
*
*
*
*
perabot rotan....juga idamanku...
*
*
*
*
*
agak2 bleh ke beli kete dengan 'magic card'?? hahahaha


all images from google.com


 p/s: Apapun yang penting spent wisely not easily...

2 comments:

  1. Kad kredit mmg best time pakai tapi bilo tang nak bayor nya...kui kui kui :D

    ReplyDelete
  2. setuju,..... magic card buat kita giler.....soping..haha

    ReplyDelete

Nuffnang

Kisah asam pedas Melaka dan Muar

 Alkisah, sejak pindah pejabat baru nie, sangatlah susah nak cuti. Sebelum cuti kena pastikan ada orang backup kerja dahulu, barulah boleh c...