Friday, April 15, 2011

Permulaan pagi yang kurang indah...yucckkkss!

cute plak aku tgk baby nie marah...nampak sgt diedit..heheh (google)

Pagi tadi aku keluar rumah seperti biasa 645 pagi. Perjalanan biasa2 aja..Aktiviti cucuk-cucuk di jalan biasalah tu.. Tapi sebaik memasuki Putrajaya, jalan alternatif ...adalah satu kete tu...dah 2 kali aku terserempak nie...dulu kat highway SILK Kajang....cucuk2 dan bagi high beam..

"Kalau anda rasa anda lambat...sila keluar awal"

Pagi tadi dia buat hal lagi...."lipat" tanpa bagi signal..walhal dah dekat...aku ingat sgt 'muka makcik' tu sbb dia drop somebody kat opis aku.....Aku nie jenis tak suka hon-hon orang...tapi please respect somebody too when u drive like crazy!!!!

Aku akan ingat kete dia..Gen 2...ala2 navy blue...W*K91*2...bodoh punya orang...

Sabar..sabar...

No comments:

Post a Comment

Nuffnang

Kisah asam pedas Melaka dan Muar

 Alkisah, sejak pindah pejabat baru nie, sangatlah susah nak cuti. Sebelum cuti kena pastikan ada orang backup kerja dahulu, barulah boleh c...