Tuesday, May 31, 2011

Obsesiku pada kain kapas a.k.a cotton


WITH


Minggu lepas, saya berkesempatan ke Jakel Jalan TAR. Perempuan mane tak suka beli kain kecuali la dia tak pakai baju kurung kan..ehehehehhee.

SALE SALE SALE!
HAPPY HOUR!

Memang ramai umat manusia atau kaum hawa yang shopping kain. Banyak yang borong kain untuk raya. Time happy hour nie harga banyak dikurangkan dari RM98/RM88  kepada RM60 bagi 4 meter. Agak murah la kan..semeter RM15.

Saya tidak berhasrat membeli kain ini tapi lebih ke arah kain cotton. Ntahlah tahun nie (sebenarnya dari tahun lepas..ihiksss) azamnya nak buat baju kain kapas jer. Berhajat nak penuhkan gobok dengan kain kapas dan sedekahkan baju yang lain tu...

Adus tapi hati terkesima tatkala terpandang harganya...maybe sebab quality kan...i admit that sebab tak pernah jumpa kain sebegitu kat kedai nagoya, kamdar.

I prefer corak abstrak kali ini. Sebab tempahan sebelum ini sebanyak 6 pasang corak bunga2 kecik.
Tapi harganya..

RM48 semeter......RM38 semeter...
paling mahal memanglah banyak kan....OMG!!!

Hasrat dipendamkan kali ini sebab 4 meter baju kurung lebih kurang RM150 dan belum termasuk upah tempah lagi...Tapi hati saya masih teringatkan kain abstrak yang cantik itu...uwaaa! How to overcome this???

Ku pujuk2 hati ini..Eehehehe. Ingatlah orang yang lebih susah daripada kita walaupun hati ini masih teringat kain itu.


source : google


1 comment:

Nuffnang

Kisah asam pedas Melaka dan Muar

 Alkisah, sejak pindah pejabat baru nie, sangatlah susah nak cuti. Sebelum cuti kena pastikan ada orang backup kerja dahulu, barulah boleh c...