Tuesday, May 10, 2011

The Switch.....what a funny movie!

Saya berpeluang melayan movie nie baru-baru nie. Saya memang peminat Jennifer Aniston. Kebanyakan movie Jennifer adalah romantic comedy.

Kassie (Jennifer) dan Wally (Jason Bateman) bersahabat baik. Wally sayangkan Kassie namun sebaliknya bagi Kassie. Kassie bercadang mempunyai anak dan mencari lelaki yang sanggup 'menerima bayaran bagi sperm'. Wally sanggup namun Kassie kurang menyukai sikap Wally yang complicated.

Akhirnya Kassie berjaya mencari seorang suami/si bujang yang sanggup memberi sperm. Wally mabuk teruk pada parti "Kassie menerima sperm'. Dia ke tandas dan ternampak 'cup with a sperm'. Wally bermain-main dengan cup tersebut dan terkejut when somebody knock the door. Tercurahlah sperm tu dalam sinki. Tanpa berfikir panjang, Wally telah memenuhkan spermnya sendiri.

Kassie pregnant dan berpindah ke hometown selama 7 tahun. Setelah anaknya mencecah 7 tahun, dia berpindah semula ke NY. Perangai anaknya hampir2 menyamai Wally - terlalu bertanya, suka mengambil tahu dan agak pasif berbanding sikap penderma asal sperm yang lebih aktif dan suka mencuba benda baru.

Dapatkah Kassie menerima apabila dia mengetahui anaknya adalah hasil sperm dengan Wally dan pada masa yang sama dia telah jatuh hati pada penderma asal sperm.. Jeng...jeng..jeng...




main-mai nak curah sperm..ehehehe



2 penderma


like father like son...


comel anak dia...

source : google

p/s: hari nie baru hari selasa...awat la malas bnor... 

No comments:

Post a Comment

Nuffnang

Kisah asam pedas Melaka dan Muar

 Alkisah, sejak pindah pejabat baru nie, sangatlah susah nak cuti. Sebelum cuti kena pastikan ada orang backup kerja dahulu, barulah boleh c...