Thursday, November 17, 2011

Hati gumbira bila nonton My Neighbour Totoro


pic : credit to google

Lewat ketika tiba di rumah, mood untuk nonton movie pun muncul. Aku selak2 collection cd. Tiba2 aku rindu nak tengok movie Totoro. Cite lucu, ceria dan ada gak sedihnya. Aku menitik air mata gak beb!

Sekarang nie, aku tgh gila nak kumpul totoro. So far dah jupe totoro kat Mines cumanya belum beli lagi. Aku hanya beli keychain jer untuk digantung pada kunci keteku...Weee....i like it so much. It melt me seing totoro hanging in my car key. Lepas nie nak cari kucing dan dust bunnies plak...


Bas kucing

Dust bunnies..cute kan..hitam itu menawan


Kalau ada car accesories pun best, tapi susah nak jupe..Kalau kat jepun banyak la kot...Kalau sesape ada info bleh la kongsi2 dengan aku ya....thankss. Cubalah nengok untuk menikmati keriangannya...Ehehehe


Weekend nie cadang nak nonton spirited away gak...


Yang benar,
Jiranku totoro

No comments:

Post a Comment

Nuffnang

Kisah asam pedas Melaka dan Muar

 Alkisah, sejak pindah pejabat baru nie, sangatlah susah nak cuti. Sebelum cuti kena pastikan ada orang backup kerja dahulu, barulah boleh c...