Monday, March 4, 2013

Gile kentang

Topik aku hari nie bukan sebab aku baru beli kentang berkilo-kilo....
Bukan juga sebab aku mandi kentang..wakakakaka..
Tapi kan sape tak suka kentang ek...
Jom kita tgk menu kentang yang ada kat malaysia..
 
kentang lenyek...yummies
fries..
wedges...
kentang dihiris wat sambal tempe....
kari ayam bersama kentang..
karipap kentang...
keropok kentang..
sup ayam bersama kentang...
sambal kentang..
roti bersama kentang..
gnochhi....
Gnoochi yang aku teringin nak makan...gara2 My Kitchen Rules 2...
sedang berura-ura nak buat...gnoochi nie lebih kurang alternatif lain
untuk pasta, spagetti..
 
 
eh masuk bab makan plak..aku sebenarnya cuma nak cakap......
gile kentang sebab aku dah lama tak update blog nie..
seraiputih.blogspot.com..
 
ehehehehhee...cian kat blog aku...kan kan
 :)
 
Banyak entry yang tak sempat nak update skang nie..sejak aku menjawat jawatan baru kat opis...
keje menimbun di samping tugas hakiki..
gaji sama jer..tak der yang berubah..
 
Banyak sungguh entry yang tak dimasukkan.
Antaranya Trip to Jakarta, Vietnam, balik kg...aktiviti makan seperti biasa...(itu harus kan...setiap kali nak makan, kengkawan aku dah beri laluan kat aku..."tunggu, minah nie nak amik gmbr dulu"
ekekekekeke...
obses sungguh aku kan..
 
Aku akan cuba untuk update blog selalu......chaiyoksssss...
 
Yang benar,
Kepala pusing lepas balik dr cameron jam 9 mlm tadi..


No comments:

Post a Comment

Nuffnang

Kisah asam pedas Melaka dan Muar

 Alkisah, sejak pindah pejabat baru nie, sangatlah susah nak cuti. Sebelum cuti kena pastikan ada orang backup kerja dahulu, barulah boleh c...