Sunday, January 30, 2011

Mee goreng paling sedap..

Mee goreng memang sedap. Tapi aku kurang gemar sebab ada asid borik. Cara nak test mee kuning tu ada kadar asid borik yang tinggi atau tidak, mudah aje. Curahkan/tuangkan air bancuhan kunyit ke atas mee kuning dan saksikanlah sendiri. :D

Tapi kadang2 ku layankan jua niat nak makan mee goreng nie bila aku balik kampung, among the best mee goreng. Selain mee goreng,  ada koey teow goreng dan mee kuah. Mee goreng ditambah sambal sotong. Lokasi di Juru area Auto City. Aku dah makan kat situ tapi aku bungkus lagi. Ngeh ngeh ngeh...

Lokasi makan mee goreng yang sedap lagi kat area Cherok Tokun. Lain kali aku ambil gambar plak.

Tengok gambar pun dah terliur..yummiess!




No comments:

Post a Comment

Nuffnang

Kisah asam pedas Melaka dan Muar

 Alkisah, sejak pindah pejabat baru nie, sangatlah susah nak cuti. Sebelum cuti kena pastikan ada orang backup kerja dahulu, barulah boleh c...