Wednesday, March 9, 2011

Orphan..."Kanak-kanak" yang menakutkan

saiz budak kecik tapi sebenarnya dewasa..

Hari nie entry aku mengenai movie-movie di astro yang sudah ditonton, yang aku rasa menarik untuk dikongsi. I enjoy watching movie. Really enjoy!!! Rasa released tension di kala hujung minggu dan hari keje.

Cite yang satu nie, aku tengok kat astro...Terasa nak tengok lg tapi tak penah tayang dah...Nape ek??? Lepas tengok cite nie aku usaha la ke speedy video dan kedai video nak cari dvd. Mak aiihh harga yang ori RM59.90. Giloo apoo!! Bukannya blue-ray pun....

Cite original Harry Potter, Twilight lagi murah. Tapi at last dapat gak..yang murah sket. Tajuk movie ORPHAN....

Citenya tentang seorang ibu yang baru keguguran akibat alcoholic. She's and her husband did visit local orphanage and adopt the 9 years old Russian girl, Esther (kat poster atas tu). They saw and admire her ability in playing piano and drawing.

Derang ada anak lelaki dan anak bongsu perempuan yang bisu. Esther nie ada beberapa tabiat pelik, mak angkat dia mula2 tak perasan sangat. Antaranya dia suka ikat reben kat leher, pakai baju kembang dan lengan panjang, kalau mandi dia akan kunci pintu walaupun dia kecik lagi. Dia juga ada bible yang ada semua gambar lelaki. Kebanyakannya suami kepada famili angkat dia.

Dia nie sebenarnya ada penyakit Turner Syndrome or Ullrich-Turner Syndrome (also known as "Gonadal dysgenesis"). Usia meningkat, tapi badan maintain kecik. Sebab tu bila dia mandi, dia tak nak mak angkat dia tengok. Dan kisah ngeri keluarga nie bermula bila dia mula berani menggoda ayah angkat dan sakit hati dengan ibu angkat sendiri.

Seram seyy...

cantek kan...comel jer..ms dia datang utk uji bakat dia pakai baju cam gini..
sbb tu dapat..aku tgk 'the making of orphan'


orphan_isabelle_bluray_753
dah tua sebenarnya...

orphan_isabelle_bluray_716 
bila tengok cam perempuan gile seks..

source : google


No comments:

Post a Comment

Nuffnang

Kisah asam pedas Melaka dan Muar

 Alkisah, sejak pindah pejabat baru nie, sangatlah susah nak cuti. Sebelum cuti kena pastikan ada orang backup kerja dahulu, barulah boleh c...