Monday, April 25, 2011

Book Fair (KLIBF 2011)....beshhh woooo

Aku ke sini dengan mak dan adikku Sabtu lepas ...Derang datang semata-mata nak g book fair... Best sangat...Tujuan utama aku ke sini nak beli buku Ramlee Awang Murshid (RAM) yang baru dilancarkan "Sutera Bidadari". Jualan pertama utk book fair nie dan dapat diskaun. Harga asal RM22, aku dapat RM18.60....Cuma RAM tak der utk sign buku aku mcm dia sign buku "Rayyan Fantasi" aku di MPH Putrajaya. I'm excited to read the book...cant wait..

Aku tiba seawal jam 10 pagi....tak ramai lagi...So bleh la round pelan-pelan..Mak aku beli buku agama dan adikku beli buku latihan form 4. Aku pulak beli novel RAM dan komik. Aku nie jenis tak pandai beli novel..sungguh...sbbnya banyak sangat novelis kat pasaran...aku sampaikan tak tau yang mane ok......

Karangkraf dok dalam satu dewan tak campur yang lain..Dewan Tun Hussein Onn kalau tak silap aku. So senang kalau nak cari buku/majalah keluaran karangkraf. Begitu juga anamuslim.com.my juga satu dewan khas. Dewannya searas dengan entrance masuk...

Sebelum nie kan kena cross sungai g area novel..kali nie tak der lagi..tak yah jalan jauh2....bangunan PWTC gaks....

Adik aku asyik perli jer...nape asyik ambik gambar jer nie...eheheeheheh...aku pun sebut 'i'm a blogger k' (ahahahahaha...but i really enjoyed..sbb aku mmg suka snap picture walaupun tak cun sgt...)


 masih lengang kan....

masih lengang...

dewan yang allocate anamuslim.com.my

dewan khas utk karangkraf..ada ucop wilcha (baju kuning tu)..sambil gelek2 tangan dan sebut "kita bakor..kita bakor"


ramai yang menunggu Dr M...

Dr M sign buku....ramai gile orang beratur

No comments:

Post a Comment

Nuffnang

Kisah asam pedas Melaka dan Muar

 Alkisah, sejak pindah pejabat baru nie, sangatlah susah nak cuti. Sebelum cuti kena pastikan ada orang backup kerja dahulu, barulah boleh c...