Nuffnang

Friday, August 26, 2011

Ohooo balik kampung..ohoo balik kampung


Ohooo balik kampung..hati girangggg....

Pejam celik pejam celik..dah 26 hari kita berpuasa. Moga2 amalan puasaku diterima dan diberi keberkatan. Amin...

Persiapan raya, alhamdulillah ala kadar dan bersederhana je (cam ayat artis you...). Apa lagi ya checklist untuk raya :
  • Baju raya tak der tahun nie, sekadar baju kurung yang ditempah awal tahun dan tak pernah dipakai kat kampung, siapa tahu kan (wink..wink). Kan aku tengah gila kain cotton, so 3 pasang baju kurung kain cotton aku dah siap lipat dan simpan dalam beg besauuu...Tudung/selendang lama gak..Save banyak bila tak tempah baju...alhamdulillah
  • Kuih raya pun ala kadar, untuk 2 rumah kos yang dibelanja lebih kurang RM200.
  • Kerepek lebih kurang RM100
  • Groceries untuk 2 rumah lebih kurang RM180
  • Duit raya tak sampai RM500
  • Kamera penting nie...nak merakamkan nostalgia raya..phewiitttttt
  • Pakai kasut/sandal lama jer
  • Yang paling paling penting, duit tol dan duit minyak karang tak jalan plak kete. Alhamdulillah kete checked.
  • Untuk opismate cum roomateku, Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin. Nice knowing you. Selamat bergumbira...Daaaaa

No comments:

Post a Comment

FOSSIL PRELOVED FOR SALE

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera, Anda mempunyai koleksi handbag fossil dan ingin menjualnya? Emelkan kepada saya myghibli@gmail.com ...