Monday, January 16, 2012

Ku ketemu DVD "The Song of Sparrows"

Kamu penah tengok movie nie tak? THE SONG OF SPARROWS? atau mungkin THE CHILDREN OF HEAVEN...Aku telah ketemu DVD nie baru2 nie di Speedy Video..
  • Percaya atau tidak...Aku sanggup nonton wayang sorang2 kerana movie ini..
  • Percaya atau tidak...Hanya beberapa orang yg nonton movie nie dlm cinema...
  • Percaya atau tidak...Aku peminat movie oleh direktor Majid Majidi...
  • Percaya atau tidak...Aku sebak dan menitik air mata sorang2 masa nonton cite nie...
Pendapat peribadi aku, movie ini wajar ditonton oleh anak-anak kecil untuk mendidik jiwa..
Jangan lupa layan..
    Yang sonok,
    Kena nonton sorang2..baru bestt

No comments:

Post a Comment

Nuffnang

Kisah asam pedas Melaka dan Muar

 Alkisah, sejak pindah pejabat baru nie, sangatlah susah nak cuti. Sebelum cuti kena pastikan ada orang backup kerja dahulu, barulah boleh c...