Nuffnang

Thursday, December 29, 2011

Kek Mana Pilihan Anda?

1 of my fav

aku suka gaksss

Antara 2 kek ini, mana pilihan anda?
a. Kek Vanilla
b. Kek Coklat

Entry yang agak merepek malam nie....Maklumlah mood bercuti dah datang..Aku agak ramai yang amik peluang cuti akhir tahun.....Cepatnya masa berlalu...Umur pun dah makin meningkat tapi perangai masih budak2..Hahahahaha....

Namun, banyak yang perlu disemak2 dan muhasabah (tgh insaf tauuuu)...Kalau ikutkan masih ada azam yang tak tercapai. Yang tidak tercapai tu, mohon dipermudahkan Allah.....Perangai yang menyusahkan orang tu, mohon dikurangkan..Hehehehe....Semua insan tak sempurna bukan! wink wink....

I'll try to be good muslim to Allah, parents, cik abe and good friends around me...Amin...

Selamat Bercuti dan Selamat Tahun Baru 2012!

p/s: Jangan lupa bayar zakat pada yang mampu, jangan lupa beli buku dan simpan resit (nak kurang cukai kan), keje? takkan abis selagi tak tutup mata...jadi curilah masa utk rehatkan diri dan minda kita utk keluarga tersayang...

Mouth watering....vanilla choco cake...yummiessss

sumber : google.com

Yang benar,
Lapar nengok kek kat atas tu...ehehehe

1 comment:

  1. i suke kek coklat la..
    tp i plg suke cheese kek.

    ReplyDelete

FOSSIL PRELOVED FOR SALE

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera, Anda mempunyai koleksi handbag fossil dan ingin menjualnya? Emelkan kepada saya myghibli@gmail.com ...