Wednesday, February 22, 2012

Movie ME of the Month

Aku suka nonton...sangat suka nonton movie. Nonton drama plak tengoklah pada pelakon atau jalan cerita. Kadang2 ada drama yang meleret..malas den nak layannn....Itulah aku...koleksi movie mmg banyak...Tapi kalau nonton di pc/laptop kurang gemar..sebabnya skrin kecik..tak puas dan bahagia..! Jom layan movie pilihan aku bulan nie...

Hero Denzel Washington yang sangat cool dalam cite nie. Walaupun ditayang berulang kali di astro, aku sangat suka. Aku turut menonton di cinema...


Will Atenton (or W 1 L L A 10 10) berhenti kerja dan pindah ke rumah barunya.  Dia hidup bahagia bersama isteri dan 2 anak perempuan. Dia seolah-olah tidak disukai oleh jirannya. Misteri terbongkar apabila rumah tersebut dijadikan sarang pemujaan oleh sekumpulan punky yang mengatakan pernah berlaku pembunuhan sekeluarga di rumah tersebut. Will terkejut apabila wajahnya sama dengan wajah suami asal rumah itu. Adakah dia pembunuhnya? Adakah dia gila?

Filem - 21. Mengisahkan pelajar pintar Harvard - MIT yang terjebak dalam dunia black jack. Saksikan camne dia diajak oleh lecturer untuk terbabit dalam black jack dan berapa banyak duit yang berjaya dikumpulnya. Apa yang dia terlepas dan apa yang dia dapat? Mmg best cite nie.....best gilesssss!


Yang benar,
Pembeli DVD

No comments:

Post a Comment

Nuffnang

Kisah asam pedas Melaka dan Muar

 Alkisah, sejak pindah pejabat baru nie, sangatlah susah nak cuti. Sebelum cuti kena pastikan ada orang backup kerja dahulu, barulah boleh c...