Thursday, March 8, 2012

Hantaran tunang...

Adik lelaki aku bertunang baru-baru nie.....Antara aku dan kakak ku..aku agak2 yg paling kreatif aku kot...Ahahaha...jangan marah ya kak miza...wink wink...maybe bakat sejak dalam perut ibu kot...

Aku bertungkus lumus siapkan 7 hantaran utk adik aku...konsep silver putih....Hantaran yang simple sahaja....percaya tak bajet hiasan hantaran ini kurang RM230 tanpa mengambilkira barang-barang lain. Masa yang diambil hanya 1-2 hari jika mood tengah membara....

Majlis pertunangan berjalan lancar...Alhamdulillah dan kami dijamu dengan masakan kampung yang sungguh enak....ada kambing golek, ayam masak merah, acar buah, daging msk ape ntah dan etc...Terima kasih atas layanan yang mesra...

Aku puas hati dengan hasil air tanganku..ehehehe

Jangan takut mencuba....

Bekas cincin dan bekas coklat (balang ikea)..ehehhee


Pagi nak bertolak tu...kwsan rumahku banjir....
penuh air dlm parit besau nie...

Tengah berbincang....aku pun nerbes amik gmbar...ehehehe



Muhammad Irfan yang pemalu...





Bakal pengantin yang pemalu..


Selamat bertunang dan melayari alam rumahtangga dengan sabar
bertolak ansur...

I & I (ika, irfan)

Cantik hantaran serba merah nie..aku kagum

Hantaran gula yang dibalut2 oleh sotong...kreatif ..
pertama kali jumpa...

Cam ala2 lolipop ...unik disusun menjadi gugusan anggur

Big giant malay pancake or bahulu..
mane nak cari size nie sekarang

Kek tunang yg sedikit cair akibat singgah di tanjung dawai...tp still nice..

Towel in flower petal...cantik...dan banyak giler jarum penitinya...
aku yang cabut dan dok mengira...kreatif sangat bagi aku...


Selesai majlis dan sesi posing, kami bergerak ke tanjung dawai. Tanjung Dawai nie banyak jual ikan2 kering, ikan talang, ikan pekasam, ikan pari kering dan lain-lain lagi.



Yang benar,
Dot dot dot..ehehehe



No comments:

Post a Comment

Nuffnang

Kisah asam pedas Melaka dan Muar

 Alkisah, sejak pindah pejabat baru nie, sangatlah susah nak cuti. Sebelum cuti kena pastikan ada orang backup kerja dahulu, barulah boleh c...