Wednesday, August 8, 2012

Bangi pun ada sakura tau...

Aku nie jenis 'love the nature'......Sambil drive tu sempat lagi jeling kiri kanan menghayati bunga dan pokok2...Tapi awas hanya orang yg pro je boleh buat gitu...Wakakakaka


Pokok-pokok mendamaikan jiwa dan menenangkan perasaan...tak tahan ayat romantik pada pokok...

Baru-baru nie, masa aku hantar dry cleaning...aku ternampak bunga-bunga ala sakura kat bangi...aku jadi tak keruan....Yelah bunga tu tepi jalan, susah nk berenti dan ambil gambar....

Tapi aku berjaya gak snap setelah berenti kat port yang agak selamat untuk ambil...Dekat 4 port gak la aku berenti..Semata-mata untuk snap bunga ini...


Tak nampak sangat dlm gambar nie..



Cantiknyee



Port Pertama



Port 2


Port 3


Port 4....ada something kat situ? Sape leh nampak?



Love,
Bunga sakura @Bangi

No comments:

Post a Comment

Nuffnang

Kisah asam pedas Melaka dan Muar

 Alkisah, sejak pindah pejabat baru nie, sangatlah susah nak cuti. Sebelum cuti kena pastikan ada orang backup kerja dahulu, barulah boleh c...