Wednesday, August 8, 2012

Kad Raya Pertama ...yehaaaa

Ko hader?

Aku telah menerima kad raya pertama untuk raya ini. Lama gile takdapat kad raya (setahun la kan)...
Aku terima minggu lepas...baru sempat nk update blog yang lama giler tak update..

Agak bz dengan keje yang tak pernah sudah..
Bak kata P.Ramlee, "selagi belum tutup mata...keje..keje..."


Tapi aku tak mau jadi gitu...ample time juga perlu untuk diri sendiri..


Aku juga suka mengirimkan kad raya untuk keluarga sendiri dan keluarga mertua..maybe jarang orang buat gitu...tapi aku ini agak konvensional kan....tak lupa kad untuk kakak aku adik aku....



Tara...Habil yang setia menghantar promosi utk aku...

Ini cardnye....





Dan sampul duit raya....5 keping jer tapi berbaloi sangat sbb santek....wakakakak



Regards,
Tak sempat cari kad raya lagi..


No comments:

Post a Comment

Nuffnang

Kisah asam pedas Melaka dan Muar

 Alkisah, sejak pindah pejabat baru nie, sangatlah susah nak cuti. Sebelum cuti kena pastikan ada orang backup kerja dahulu, barulah boleh c...