Wednesday, August 15, 2012

Terliur tak?

Mood keje takde....mood google ada lah..ada ke patut? Dok transfer gambar dari phone ke notebook....aku pun cubalah selak-selak gambar yang berkurun tak transfer...Alih2 aku jumpa gambar2 nie....yummiiesssss!


HOMST RESTAURANT, KAJANG
Antara kedai fav aku untuk chinese muslim food, selain Mohd Chan




Ginger Beef Koey Teow...sedap untuk buang angin dalam badan..oppssss

Aku lupa tapi sedapnye aku x lupa..



DOMINO PIZZA 

Domino pizza - with achovies..tak suka sgt

Katakan YA kepada Lava CAKE...my super duper favourite!




THAI RESTAURANT, PRESINT DIPLOMATIC
Not bad, but the tomyam taste weird...



Paprik

Ada petai dan sutung





BLACK CANYON, PUTRAJAYA

Blueberry smoothies


Fettucini with basil leaves..pedas sangat..sape perut nipis, lupakan hasratmu!

Rice with combination of chicken, mushroom and chillies (suppose with prawn instead of mushroom)



BANGI GOLF RESORT...
Berbuka puasa...banyak sangat pilihan...dan sedappp..puas hari

menu yang melaut

sket je aku makan..kan kan.....:)


1/2 boiled eggs with white pepper...one of my fav...



Love,
Meleleh air liur ku!


1 comment:

  1. Assalamualaikum. Kak, saya ada baca entry dalam blog akak pasal HOMST Restaurant. Saya perlukan pertolongan akak untuk assignment saya. Boleh tak akak tolong jawab soalan survey mengenai HOMST Restaurant? Sebab susah saya nak cari orang awam yang pernah makan kat situ. Harap akak sudi tolong. Terimakasih.

    kalau sudi, saya perlukan email untuk forward questionnaire.

    ReplyDelete

Nuffnang

Kisah asam pedas Melaka dan Muar

 Alkisah, sejak pindah pejabat baru nie, sangatlah susah nak cuti. Sebelum cuti kena pastikan ada orang backup kerja dahulu, barulah boleh c...