Tuesday, September 18, 2012

Rancangan tv waktu santai

Aku 'super suka' rancangan memasak. Walaupun aku boleh dikira tak handal memasak...tapi aku menunjukkan minat yang agak jitu dalam bidang ini (cam ayat diinterview oleh chef kan)...

Aku juga 'super suka' kitchen appliances. Cuma tak semua dapat dimiliki lagi. Kalau g sogo tu...aku mesti nyinggah kat kitchen level. Pasti ada yang disambarnya kalau dah berkenan...apapun tgklah ongkos dulu kan...berbelanja bila perlu sahaja!

~Masterchef Selebrity Malaysia

~ Junior Masterchef

~The Kitchen Rules

~Iron Chef

~Clean House


Yang benar,
seraiputih

No comments:

Post a Comment

Nuffnang

Kisah asam pedas Melaka dan Muar

 Alkisah, sejak pindah pejabat baru nie, sangatlah susah nak cuti. Sebelum cuti kena pastikan ada orang backup kerja dahulu, barulah boleh c...