Sunday, May 5, 2013

AKU TELAH UNDI

Aku telah selesai mengundi. Alhamdulillah, lega rasanya.

Tanggal 5 Mei 2013, jam 8.10 pagi, aku dah ajak adik aku bawa moto untuk ke tempat mengundi..............walaupun aku sampai agak awal...rupa-rupanya ada orang lebih awal dari aku. Aku dah print dari SPR aku saluran mane...so lebih cepat untuk beratur. 

Orang berpusu-pusu datang, sempat gak aku snap beberapa keping gambar. Curi-curi la snap kang kena marah plak sbb semua orang kepenatan beratur dan kepanasan. Ehehehehehehe.

Lebih kurang jam 9.15 pagi, jari aku telah selesai dicalit dengan dakwat biru. Bangga siut...ehehehehehe 

Tapi rasanya ramai orang boleh agak sape yang menang kali ini....Sangat sengittt....Apapun kita tunggu keputusan malam ini untuk maklumat secara rasmi.

SELAMAT MENGUNDI UNTUK SEMUA RAKYAT MALAYSIA.

No comments:

Post a Comment

Nuffnang

Kisah asam pedas Melaka dan Muar

 Alkisah, sejak pindah pejabat baru nie, sangatlah susah nak cuti. Sebelum cuti kena pastikan ada orang backup kerja dahulu, barulah boleh c...