Tuesday, May 21, 2013

Kurang mood untuk bekerja

As-salam kepada semua yang mungkin terjumpa blog aku, terima kasih ya kepada yang sudi membaca blog aku ini. grasias!

Hari nie aku kurang mood nak kerja. Normally orang malas nak kerja hari Isnin, tapi minggu nie aku tak der mood nak kerja sepanjang minggu. Alasan?

  • Bilik aku sunyi ~ roomates sorang cuti, sorang kursus kat KL ~ tak der geng nak bergelak ketawa dan menyakat.
  • Aku sakit kaki, sakit urat dan sakit badan ~ gara-gara aktiviti luar biasa kat Taman Negara Pahang ~ dah lama aku kepingin ke sini, tapi bila dah join group yang serasi...i'm over excited..tunggu aku update blog yaaa....yang paling best dapat mencabar diri panjat Bkt Teresek dan Canopy Walk terpanjang di Asia. Lepas nie cadang nak g Royal Belum Gerik. Pheewwwiiittt.. lepas tu gerenti sakit badan lagi...padan muka sendiri
  • Aku banyak kerja ~ gara-gara kursus di KL last week, keje admin aku bertambah selain keje hakiki. Hari nie aku perlu siapkan semua kerja yang pending sebab esok aku akan mula berkursus di KL semula. Yahooo.....sesekali kursus di KL dapat release tension cumanya jem teruk gila ****. Paling lambat kena kuar rumah jam 6.30 pagi, tapi Alhamdulillah rumah aku tepi highway Bangi...so makin dekatlah..
  • Apapun, nasib baik Jumaat nie cuti Wesak kan, leh rehatkan badan, kemas rumah dan memasak...sorry sayang tak sempat masak lagi this week :).

such an adorable pic...ehehehe
 source : google


Ok, jumpa lagi ya...banyak cerita aku tak sempat update...Huhuhuhuhu..


No comments:

Post a Comment

Nuffnang

Kisah asam pedas Melaka dan Muar

 Alkisah, sejak pindah pejabat baru nie, sangatlah susah nak cuti. Sebelum cuti kena pastikan ada orang backup kerja dahulu, barulah boleh c...