Thursday, June 20, 2013

Erti merdeka Jun 2013 bagi aku

Hari ini tanggal 20 Jun 2013, genaplah 4 hari aku tinggalkan tugas tambahan aku selain tugas hakiki. Apa rasanya? Puas sangat sebab dah tak perlu buat kerja pentadbiran yang serba sedikit menganggu emosi dan waktu tidurku. Serius sememangnya aku bermimpi bila tak siapkan kerja. Korang nak tau apa mimpi aku? Bukan mimpi yang xxx ya...Sila jangan berfikiran biru dan kuning..ekekeke
  • Aku mimpi tak siapkan kod klasifikasi fail yang aku sendiri susah nak fahamkan - melibatkan subsector ok, aku mmg sub sub soiii...aku kerap mimpi kerja nie...
  • Pagiku kadangkala ditemani sms mengenai ketidakhadiran staff - samada EL dan etc.
Kini, Alhamdulillah fikiran lega. Syukur Alhamdulillah.

Kini aku mesti lebih rajin update blog yang sekian lama ditinggalkan. Dulu, aku memang rajin update blog kan, agak rajin...kekadang sehari sampai 2 entri aku masukkan. SANGAT TAMAK!

Sebenarnya banyak cerita yang akan aku update dalam masa terdekat. Terima kasih kepada yang sudi membaca blog aku yang tak seberapa ini.

Yang benar,
MERDEKA BUKAN OGOS




No comments:

Post a Comment

Nuffnang

Kisah asam pedas Melaka dan Muar

 Alkisah, sejak pindah pejabat baru nie, sangatlah susah nak cuti. Sebelum cuti kena pastikan ada orang backup kerja dahulu, barulah boleh c...