Wednesday, September 21, 2011

Nostalgia Kasih di Hari Raya

Aku suka snap gambar candid. Ada nilai dan harganya di situ. Wajah ikhlas dan gaya santai sungguh mencuit hati bila diselak-selak semula. Jom layan gambar candid yang berjaya aku snap sepanjang raya.

Irfan yang sungguh obses dengan mesin basuh yang 'on'

Dia dah perasan aku snap gmbar curi

Mulalah malu tahap gaban...elehhh

Dan nyorok muka..eehehehehe

Dan terus lari ke depan kejar aku..ehehehe

Malu konon nak bergambar, ika & irfan

Ehehehehe...

Anak sape ntah aku snap masa kenduri aqiqah..ehehehe.


Wajah ikhlas seorang ibu tatkala.....

memandang cucunya...


Yang benar,
Tukang curi gambar

No comments:

Post a Comment

Nuffnang

Kisah asam pedas Melaka dan Muar

 Alkisah, sejak pindah pejabat baru nie, sangatlah susah nak cuti. Sebelum cuti kena pastikan ada orang backup kerja dahulu, barulah boleh c...