Tuesday, July 17, 2012

Cerita sang tepung....

Sangat suka dah jupe sang tepung...

Sepaket sang tepung RM3.30

Aku telah berkali-kali cuba untuk mencari sang tepung jenama lain atas sebab-sebab tertentu..ehehehehe. Sila google kalau ingin tahu dengan lebih lanjut.

Sebut je.......kat mane aku tak cari....MyDIN, GIANT, HPA Stokis dan Halal Mart...tapi sang tepung idaman aku tetap tiada...Huhuhuhuhu.......Sedih wooo...cuba mencari yang terbaik dan halal untuk kami...

Tapi berita baik untuk diri sendiri atau mungkin siapa2 yang mencari tepung gandum yang halal. Aku telah bertemu dengan sang tepung yang ku cari selama ini di Pak Aji Mart, Putrajaya. Syukran syukran....

Macam-macam boleh aku kerjakan dengan sang tepung ini...kuih keria, cucur jagung, cucur bilis, cucur pisang, bun, roti dan macam-macam lagi. Bak kat astro "macam-macam ada" (sila baca dengan baca dengan mulut sedikit ternganga).

Aku telah membeli 2 paket sang tepung...Terima kasih Pak Aji Mart, Putrajaya....Good job kerana mengedarkan sang tepung yang halal.

Yang benar,
Peminat tepung


No comments:

Post a Comment

Nuffnang

Kisah asam pedas Melaka dan Muar

 Alkisah, sejak pindah pejabat baru nie, sangatlah susah nak cuti. Sebelum cuti kena pastikan ada orang backup kerja dahulu, barulah boleh c...