Nuffnang

Thursday, January 10, 2013

Jom p makan-makan

Aku suka makan.
Aku suka makanan sedap.
Kesimpulannya adalah
Aku suka makanan sedap...eehehehehe...

Kadangkala aku masak, kadangkala aku makan kat luar, kadangkala tak makan..
Tak makan tu bila dah tak tau nak makan apa...ehehehehehehe.
Sekadar minum air...

Baru-baru nie masa tengah memandu, cam biasa aku dengar radio...
Ustaz cakap "penyakit datang bermula dari perut"...
Makan manis kena diabetes;
Makan banyak kena obesiti dan masalah jantung;
dan macam-macam penyakit lain..insap tak? ehehehehe.

Eh, apa aku membebel nie..ehehehehehe.

Jom kita layan, makanan apa yang menarik utk dikongsi :

1. Chocolate Galore@RASA ALAMANDA, Putrajaya. Price RM10...
sangat meriah kan..



2. Noah's Burger @ RASA, ALAMANDA, Putrajaya...
Burger bakar...not bad....RM10++



3. Makan @ Klang, 1st time g sini...aktiviti memilih rakan-rakan untuk dimasak..
Teruja sangat nak g sebab deme ckp sedap sedappppp



Asparagus belacan

Ayam with lemon

Mr Krab ala kam heong

Tomyam campur

Sutun ala butter

Yang benar,
buuurrrrrrrrr (sedawa sebab kenyang tengok makanan)





No comments:

Post a Comment

FOSSIL PRELOVED FOR SALE

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera, Anda mempunyai koleksi handbag fossil dan ingin menjualnya? Emelkan kepada saya myghibli@gmail.com ...