Wednesday, September 18, 2013

Kegilaanku kini ~ drama kegemaran

Lama rupanya aku tak update blog aku....aku agak malas sangatttt malas....walaupun sebenarnya banyak cerita yang nak dikongsi.

Hari ini aku nak kongsi drama yang menjadi kegilaanku setiap hari.
Chanel : KBS World
Tajuk Drama : Eunhui

 
 
Plot
Eun-Hee (Kyung Soo-Jin) is shunned by people, because her father was falsely accused of killing a man right before the Korean War. His father died tragically.

Im Sung-Jae (Lee In) is saved by a man who actually killed his father. Sung-Jae treats him like a father without knowing the truth and, because of this, Sung-Jae has to separate from Eun-Hee.

Cha Young-Joo (Choi Yoon-So) is the daughter of the real killer. She is arrogant and smart. Since she was younger, she has feelings for Im Sung-Jae, but Im Sung-Jae has always been in love with Eun-Hee. Cha Young-Joo's jealousy drives her to try to break up their relationship.

Choi Jung-Tae (Jung Min-Jin) loves Eun-Hee, but accepts Eun-Hee and Sung-Jae's feelings for each
 
 
Aku mula berkenalan dengan drama ini semasa aku berhajat (cam hajat nak ke tandas plak kan) untuk menghadiri temuduga Program Pertukaran Belia Malaysia-Korea pada bulan lalu. Dah nak hadir temuduga, at least kenalah tahu serba sedikit ttg Negara Korea. Sekarang nie dah jatuh hati dengan drama nie..serius sangat suka.
 
Keputusan temuduga masih belum keluar, aku harapkan aku berjaya ke Korea nanti. Amin.
 
Nasib baik ada Astro PVR, ini membuatkan kerja merekod drama ini berjalan lancer...I like!!.
 
 
Yang benar,
Brek keretaku buat hal lagi...adakah ini bermaksud aku perlu BERTUKAR!
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Nuffnang

Kisah asam pedas Melaka dan Muar

 Alkisah, sejak pindah pejabat baru nie, sangatlah susah nak cuti. Sebelum cuti kena pastikan ada orang backup kerja dahulu, barulah boleh c...