Wednesday, September 18, 2013

Kunjungan pertama ke Butik Radiusite

Aku suka shawl tapi shawl yang simple dan menarik tertarik. :)

Antara shawl yang masih aku minat sehingga kini adalah radiusite.com.my. Tapi aku agak cerewet untuk kerap membelinya kerana HARGA. Kenalah berjimat cermat kan, takkan menang bergaya tapi duit kopak. Itu pendapat aku dan aku yakin masing-masing punya pendapat tersendiri. Terpulanglah kan kepada duit poket masing-masing.

Kebetulan aku perlu hadir sebagai usherette sempena Majlis Pemerkasaan Ekonomi Bumiputera pada 14 Sept 2013 yang lalu, peluang tersebut digunakan sepenuhnya untuk berkunjung ke Radiusite dan Sugarscarf.

WOWWW....mcam2 yang menarik cuma poket aku kurang menarik waktu tu..ehehehhe

Radiusite


 
 
 


Sugarscarf

 
Yang benar,
Dah nak waktu balik...yeahhh


No comments:

Post a Comment

Nuffnang

Kisah asam pedas Melaka dan Muar

 Alkisah, sejak pindah pejabat baru nie, sangatlah susah nak cuti. Sebelum cuti kena pastikan ada orang backup kerja dahulu, barulah boleh c...