Monday, September 23, 2013

Kegilaanku lagi ~ Cheongdamdong Alice

Aku tengah gila nonton drama korea...Setakat yang aku layan sekarang adalah Eunhui dan Cheongdamdong Alice.

Minggu lepas, aku selesaikan menonton saki baki dalam hardisk astro yang belum lagi clear sampai skang....setakat hari ini ada 192 hours yang boleh direkodkan...I like..

Asal nampak movie best aku dengan pantas tekan butang rekod, tapi tulah kalau aktiviti merekod lebih banyak dari aktivit menonton....hardisk makin bertambah!

Langkah pertama, aku sentiasa play kartun Chibi Maruko sambil buat kerja rumah dan sambil hahahahaha...

Langkah kedua, aku nonton semua episode Eunhui sampai habis...dah abis dan rasa lega sangat....

Langkah ketiga, aku cuba nonton movie Cheongdamdong Alice yang aku minat sangat aktres tu sejak dari dulu. Rupanya drama nie pun sama menariknya dengan Eunhui..Alamak, camne nie.....kegilaan korea dah mula setelah berkerak 5 tahun lalu...

 



Yang benar,
White Rabbit

No comments:

Post a Comment

Nuffnang

Kisah asam pedas Melaka dan Muar

 Alkisah, sejak pindah pejabat baru nie, sangatlah susah nak cuti. Sebelum cuti kena pastikan ada orang backup kerja dahulu, barulah boleh c...